Server SmoczeDziedzictwo

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2008-07-15 17:06:05

Hades9996

Administrator

10175110
Zarejestrowany: 2008-07-15
Posty: 20
Punktów :   

Brońi zbroje

Broń i zbroje               

Mamy jasny podział. Teraz ekwipunek. Wydaje się, że im droższy ekwipunek tym lepszy, lecz ta zasada nie zawsze się sprawdza z wielu powodów.
Pierwszym wyjątkiem mogą być łuki. Wiele łuków kosztuje tyle samo, a mają różną wielkość ataku. Większość osób, kupiłoby ten z największym atakiem (P.Atk), lecz to może okazać się błędne, ponieważ bardzo ważna jest też szybkość ataku (Atk.Spd.). Łuk o większym ataku będzie miał mniejszą szybkość ataku, natomiast łuk o niewiele mniejszym ataku będzie miał zdecydowanie szybszy atak. Jaką broń używać, to już zależy od preferencji gracza. Ja polecam łuki, które atakują szybciej.
Drugim wyjątkiem są tzw. sety (czyli kilka przedmiotów, które założone razem dają dodatkowe atrybuty. Najczęściej w skład setu wchodzą: hełm, tułów, spodnie, rękawice oraz buty). Założenie seta, daje postaci dodatkowe bonusy, np. zwiększa szybkość ataku (p.atk.spd. lub m.atk.spd.), odporność na obrażenia (p.def.), zwieksza ilość zdrowia (HP), szanse na unik (Evasion) itd. Dobór odpowiedniego seta z reguły jest bardzo ważny. Zanim zdecydujemy się kupić lub złożyć jakiś przedmiot powinniśmy sprawdzić, czy przedmiot ten należy do jakiegoś seta i co ten set daje. Przedmiotów B lub A grade, które nie należą do żadnego z setów praktycznie nie opłaca się składać. Zanim zaczniecie coś składać, zastanówcie się dobrze co składać i co się wam najlepiej opłaca. Ciężko doradzić ogólnie, lecz dla magów i bufferów poleciłbym sety zwiększające szybkość czarowania, dla Damage D. poleciłbym coś zwiększającego szybkość ataku lub obrażenia, dla tanków, cos co zwiększa obronę, dla łuczników szybkość ataku lub częstość krytyków (uderzeń o zwiększonych obrażeniach), dla dagerów częstość obrażeń krytycznych. Warto również pamiętać, że zwiększona odporność na uśpienie (sleep), ogłuszenie (stun), czy zatrzymanie (root), również bardzo często się przydaje, więc set posiadający takie bonusy jest też godny uwagi.
Trzecim wyjątkiem są magiczne właściwości broni. Trzeba pamiętać, że do prawie każdej broni można dodać magiczną właściwość, co zwiększy jakieś twoje parametry podczas jej używania. Przy dodawaniu specjalności (SA – Special Abilities) można się kierować zasadami takimi jak powyżej.
Czwarty wyjątek to tatuaże (zastapione obecnie przez Dyes). Zwiększają one współczynniki oraz je zmniejszają np. dostajesz +4 kondycji kosztem -4 zręczności. Możliwości jest wiele i trzeba wybrać tę, która najbardziej pasuje do postaci. Jednak tutaj uwaga: nieostrożne dobieranie Dyes może przekształcić doskonałego wojownika w ostatnią ofermę.
Widać, że dobór idealnego ekwipunku nie jest sprawą prostą. Warto poświęcić trochę czasu, aby z setek przedmiotów i możliwości magicznych wybrać te, które najbardziej odpowiadają nam i naszej postaci.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.java-jar.pun.pl www.sampowicze.pun.pl www.gry-all.pun.pl www.motoexstreme.pun.pl www.symbianowo.pun.pl